Politica de Confidențialitate
Acordul.Ro, deținut și administrat de NAN C. LUCIAN CONSULTING I.F., cunoaște importanța datelor dumneavoastră și se angajează să protejeze confidențialitatea și securitatea acestora. De aceea, este important pentru Noi să vă furnizăm într-o manieră integrată și practică informațiile legate de prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal.

În toate țările membre ale Uniunii Europene (UE), începând cu data de 25.05.2018, a devenit aplicabil Regulamentul 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, cunoscut și sub acronimul GDPR (General Data Protection Regulation).

Ce facem cu privire la datele dumneavoastră personale
  • Vă respectăm confidențialitatea și opțiunile.
  • Ne asigurăm că securitatea și confidențialitatea sunt încorporate în tot ceea ce facem.
  • Nu vă vom oferi sau vinde datele.
  • Lucrăm numai cu parteneri de încredere, pentru a ne asigura că vă păstrăm datele în siguranță și vă oferim cele mai bune servicii.
  • Suntem transparenți în ceea ce privește modul în care vă folosim datele dumneavoastră.
  • Folosim datele dumneavoastră doar în scopurile pentru care acceptați în prealabil să fie folosite.
  • Vă respectăm drepturile și încercăm întotdeauna să vă satisfacem cererile cât mai eficient posibil, în conformitate cu responsabilitățile Noastre juridice și operaționale.
Pentru mai multe informații despre practicile Noastre privind confidențialitatea, mai jos stabilim tipurile de date personale pe care le-am putea primi direct de la dumneavoastră sau din interacțiunile dumneavoastră cu Noi, cum le putem folosi, cu cine le putem împărtăși, cum le protejăm și le păstrăm în siguranță precum și drepturile dumneavoastră cu privire la datele dumneavoastră personale. Bineînțeles că toate situațiile ar putea să nu vi se aplice. Această politică de confidențialitate vă oferă o imagine de ansamblu asupra tuturor situațiilor posibile în care am putea interacționa împreună.

Cu cât interacționați mai mult cu Noi, cu atât mai mult ne permiteți să vă cunoaștem și cu atât mai mult vă putem oferi servicii personalizate.

Atunci când ne transmiteți datele personale nouă sau când colectăm date personale despre dumneavoastră, le vom folosi în conformitate cu dispozițiile Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și a Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date.

Dacă aveți întrebări sau nelămuriri cu privire la datele dumneavoastră personale, vă rugăm să ne contactați folosind detaliile de la secțiunea Contact.

Cine este Acordul.Ro?
Termeni
Ce sunt datele cu caracter personal?
Ce înseamnă prelucrarea datelor cu caracter personal?
Ce date colectăm de la dumneavoastră și cum le folosim?
Realizarea de profiluri
Cine ar putea avea acces la datele dumneavoastră cu caracter personal?
Unde stocăm datele dumneavoastră cu caracter personal?
Cât timp păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal?
Sunt securizate datele dumneavoastră cu caracter personal?
Drepturile și alegerile dumneavoastră
Terți cărora le trimitem datele personale în vederea îndeplinirii cerințelor dvs.
Contact

Cine este Acordul.Ro?

Acordul.Ro este dezvoltat, administrat și întreținut de NAN C. LUCIAN CONSULTING I.F. cu sediul social în Ploiești, Aleea Arnăuți nr. 1, Bl. 60, Sc. A, Et. 3, Ap. 13, având CUI 26850382 și nr. de ordine la Registrul Comerțului F29/733/2010.

Termeni

Termenii folosiți în aceasta Politică sunt definiți în pagina de Condiții de Utilizare.

Ce sunt datele cu caracter personal?

"Datele personale" sunt reprezentate de orice informație prin care puteți fi identificat/tă. Acestea includ lucruri precum numele, numărul de telefon, e-mail-ul, adresa poștală, numele de utilizator, date de localizare, semnătura realizată manual pe orice dispozitiv, un identificator online, adresa IP şi/sau adresa MAC a dispozitivului dumneavoastră, precum și informațiile din modulele cookie, unul sau mai multe elemente specifice identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale etc. așa cum sunt reglementate prin Regulamentul General de Protecția Datelor care are ca scop de a proteja toți cetățenii UE de confidențialitatea și încălcarea datelor.

Ce înseamnă prelucrarea datelor cu caracter personal?

Orice operațiune sau set de operațiuni efectuate asupra datelor cu caracter personal sau asupra seturilor de date cu caracter personal, cu sau fără utilizarea de mijloace automatizate, cum ar fi: colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvăluirea prin transmitere (inclusiv către terți), diseminare sau punere la dispoziție în orice alt mod, alăturarea/alinierea ori combinarea, blocarea/restricționarea, ștergerea sau distrugerea.

Ce date colectăm de la dumneavoastră și cum le folosim?

Cum colectăm sau primim datele?
Colectăm date de la dumneavoastră prin intermediul Site-ului web, formularelor, Contractelor, e-mail-urilor. Datele ni le furnizați direct atunci când creați un Cont, când ne contactați și le preluăm indirect din cookie-uri, pentru a înțelege cum folosiți Site-ul și pentru a vă afișa datele relevante.

Pentru ce colectăm date?
  • Pentru îndeplinirea termenilor contractuali (de exemplu: pentru a procesa plățile și pentru a vă oferi accesul la Site);
  • Pentru a vă oferi răspuns solicitărilor (de exemplu: răspuns la o întrebare trimisă prin formularul de contact);
  • Pentru a vă trimite informări periodice (în cazul în care solicitați expres acest lucru);
  • Pentru a vă trimite notificări referitoare la suspendarea sau ștergerea Contului și a tuturor datelor asociate;
  • Pentru a respecta cerințele legale (precum facturarea).
În funcție de scopul pentru care sunt utilizate datele, fundamental legal pentru prelucrarea datelor dumneavoastră poate fi:
  • Consimțământul dumneavoastră, fie că sunteți Utilizator, fie că sunteți Client;
  • Interesul Nostru legitim, care ar putea fi:
    • Îmbunătățirea serviciilor Noastre: mai exact, interesele Noastre de afaceri pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine nevoile și așteptările dumneavoastră și, prin urmare, să ne îmbunătățim serviciile și Site-ul pentru beneficiul Utilizatorilor și/sau Clienților;
    • Prevenirea fraudei: pentru a ne asigura că plata este completă și fără comiterea unor fraude;
    • Securizarea instrumentelor Noastre: păstrarea în siguranță a Site-ului utilizat de dumneavoastră și asigurarea faptului că funcționează corect și că se îmbunătățește continuu.
  • Îndeplinirea unui Contract: mai exact pentru a efectua serviciile pe care le solicitați de la Noi;
  • Motive legale în care prelucrarea de date este cerută de lege.
Prezentarea generală a informațiilor privind interacțiunile cu Noi și consecințele acestora asupra datelor dumneavoastră

Interacțiune Ce date personale putem primi de la dumneavoastră direct sau care rezultă din interacțiunea dumneavoastră cu Noi? Cum și de ce am putea utiliza datele dvs.? Care este fundamentul legal în baza căruia putem colecta date de la dumneavoastră?
Crearea și menținerea unui Cont de Utilizator
Informațiile colectate în timpul creării unui Cont pe Site-ul Acordul.Ro, prin intermediul unui formular de înregistrare.
În funcție de cât de mult interacționați cu Noi, aceste date pot include:
  • Nume și prenume;
  • Adresă de email;
  • Adrese poștale;
  • Număr de telefon;
  • Adresa IP;
  • Activitatea pe care o aveți în Cont.
Pentru:
  • A răspunde la întrebările dumneavoastră și a interacționa în alte moduri cu dvs.;
  • A genera un Contract nou sau alte acte adiționale;
  • A vă include în notificările către Clienți, atunci când sunt efectuate procesări ale datelor acestora;
  • Gestionarea oricărei promoții în care alegeți să participați;
  • Monitorizarea și îmbunătățirea Site-ului web;
  • Executarea de analize sau colecționarea de statistici;
  • A ne securiza Site-ul web și a vă proteja împotriva fraudei; Acestea sunt bazate pe interesul legitim.
  • Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și a Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016
  • Consimțământ: pentru a vă trimite comunicări de marketing în mod direct, sau pentru a completa un sondaj
  • Interes legitim: pentru a ne asigura că Site-ul web rămâne sigur, pentru a îl proteja împotriva fraudei și pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine nevoile și așteptările dumneavoastră și, prin urmare, să ne îmbunătățim serviciile.
Adăugarea și administrarea datelor unui Client
Informațiile colectate în timpul adăugării și administrării unui Client pe Site-ul Acordul.Ro, prin intermediul formularelor de adăugare și editare Client sau prin formularele de adăugare sau retragere a consimțământului.
În funcție de cât de mult interacționați cu Noi, aceste date pot include:
  • Nume și prenume;
  • Adresă de email;
  • Număr de telefon;
  • Semnătura realizată manual;
  • Adresa IP;
  • Utilizatorul căruia îi permiteți procesarea datelor cu caracter personal;
  • Consimțămintele date sau retrase către Utilizator.
Pentru:
  • Informarea prin e-mail atunci când datele sunt adăugate sau șterse de către Utilizator;
  • A răspunde la întrebările dumneavoastră și a interacționa în alte moduri cu dvs.;
  • A stoca datele, în interesul Utilizatorului căruia vă dați acordul în ceea ce privește procesarea datelor cu caracter personal;
  • A permite Utilizatorului de a vă gestiona datele și consimțămintele;
  • A ne securiza Site-ul web și a vă proteja împotriva fraudei; Acestea sunt bazate pe interesul legitim.
  • Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date și a Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016
  • Interes legitim: pentru a vă trimite informări și notificări în mod direct cu privire la datele stocate și procesarea lor ulterioară înregistrării, până la ștergerea datelor.
  • Pentru a ne asigura că Site-ul web vă respectă drepturile de Client, pentru a fi informat, pentru a cunoaște faptul că aveți date stocate pe Acordul.Ro și cine le procesează.
Navigarea online
Informațiile colectate prin cookie-uri* sau tehnologii similare ca parte a utilizării Site-ului Acordul.Ro.
* Cookie-urile sunt fișiere text mici stocate pe dispozitivul dumneavoastră (computer, tabletă sau mobil) atunci când vă aflați pe Internet, inclusiv pe Site-ul Acordul.Ro.
În funcție de cât de mult interacționați cu Noi, aceste date pot include: adresa de email, nume și prenume, telefon. Utilizăm cookie-uri, dacă este cazul, împreună cu alte date personale pe care le-ați împărtășit deja cu Noi în următoarele scopuri:
  • Pentru a permite buna funcționare a Site-ului:
    • afișarea corectă a conținutului; crearea și reținerea datelor dumneavoastră de autentificare;
    • personalizarea interfeței, cum ar fi meniul;
    • parametrii atașați dispozitivului dvs., inclusiv rezoluția ecranului, etc.
  • Pentru a ne asigura că Site-ul este sigur și securizat și că vă protejează împotriva fraudei sau a utilizării incorecte a Site-ului. Acestea se bazează pe interesul legitim.
  • Pentru a furniza publicitate comportamentală online: pentru a vă afișa reclame on-line pentru produse care ar putea fi de interes pentru dvs., pe baza serviciilor deținute.
  • Pentru a ne personaliza serviciile pentru dumneavoastră: să vă trimitem recomandări, marketing sau conținut bazat pe profilul și interesele dvs.; pentru a afișa Site-ul Nostru într-un mod adaptat cum ar fi cookie-urile personalizate pentru interfața cu Utilizatorul (adică parametrii atașați la dispozitivul dvs., inclusiv rezoluția ecranului, preferința pentru fonturi etc.). Acestea se bazează pe consimțământ.
  • Consimțământ: pentru toate celelalte cookie-uri.
  • Interes legitim: pentru a ne asigura că vă oferim un Site web, publicitate și comunicații care funcționează corespunzător și care se îmbunătățesc continuu; pentru cookie-uri care sunt (i) esențiale pentru funcționarea Site-ului web, (ii) și pentru a le păstra în deplină siguranță.
Cereri
Informațiile colectate atunci când puneți întrebări (de exemplu, prin intermediul formularului de contact) referitoare la serviciile Noastre și caracteristicile acestora.
Aceste date pot include: nume și prenume, adresa de e-mail, telefon, alte informații pe care le-ați împărtășit cu Noi despre dumneavoastră în legătură cu întrebarea dumneavoastră (care pot include date cu caracter personal). Pentru a putea răspunde întrebărilor dumneavoastră. Acestea au ca fundament consimțământul.
În scopuri statistice. Aceasta are la bază interesul legitim.
  • Consimțământ: pentru a da curs solicitărilor și întrebărilor dumneavoastră.
  • Interes legitim: pentru a ne ajuta să înțelegem mai bine nevoile și așteptările Utilizatorilor și Clienților noștri și, prin urmare, să ne îmbunătățim serviciile.

Realizarea de profiluri

Atunci când trimitem sau afișăm comunicări sau conținut personalizat, putem folosi anumite tehnici calificate drept "profilare" (adică orice formă de prelucrare automată a datelor cu caracter personal constând în utilizarea acestor date pentru a evalua anumite aspecte personale referitoare la o persoană fizică, în special pentru a analiza sau intui aspecte referitoare la preferințele, interesele, comportamentul, locația sau deplasările personale ale respectivei persoane fizice). Aceasta înseamnă că putem colecta date personale despre dumneavoastră în diferitele situații (retargetarea cu mesaje publicitare a Utilizatorilor care au accesat Site-ul Acordul.Ro, gruparea la nivel de interese web a celor care utilizează Site-ul Acordul.Ro și folosirea acestor informații în scopuri de marketing) menționate în tabelul de mai sus. Putem centraliza aceste date și le putem analiza pentru a evalua și a anticipa preferințele și / sau interesele dumneavoastră personale.

Pe baza analizei Noastre, trimitem sau afișăm comunicări și / sau conținut adaptat intereselor / nevoilor dvs. precum și noutățile și actualizările apărute pe Site.

Aveți dreptul să vă opuneți prelucrării datelor pentru "profilare" în anumite circumstanțe. Consultați secțiunea "Drepturile și alegerile dumneavoastră" de mai jos.

Cine ar putea avea acces la datele dumneavoastră cu caracter personal?

Datele dumneavoastră personale pot fi prelucrate în numele Nostru de către furnizorii noștri de încredere.
Ne bazăm pe terțe părți de încredere pentru a efectua o serie de operațiuni de afaceri în numele Nostru. Noi le vom oferi doar informațiile de care au nevoie pentru a efectua serviciul. Întotdeauna vom depune toate eforturile necesare pentru a ne asigura că toate părțile terțe cu care lucrăm vă vor păstra datele personale securizate. De exemplu, putem încredința serviciile care necesită prelucrarea datelor dumneavoastră personale:
  • Terților care ne ajută prin furnizarea serviciilor IT, cum ar fi furnizorii de platforme, servicii de hosting, trimitere de e-mail-uri etc.;
  • Agenții de aplicare a legii, organe guvernamentale, organizații de reglementare, instanțe sau alte autorități publice dacă avem această obligație legală sau suntem autorizați prin lege;
  • O terță parte sau un organ, atunci când dezvăluirea respectivă este necesară pentru îndeplinirea oricărei legi aplicabile sau a altei cerințe legale sau de reglementare.

Unde stocăm datele dumneavoastră cu caracter personal?

Datele dumneavoastră sunt stocate într-o țară situată în Spațiul Economic European ("SEE").

Acestea pot fi transferate către furnizori care lucrează pentru Noi așa cum este detaliat mai sus. Unii dintre aceștia sunt situați în afara Spațiului Economic European, respectiv US (în baza Scutului de Confidențialitate existent între Uniunea Europeana și Statele Unite ale Americii). Transferul acestor date se face numai într-un mod securizat și în conformitate cu reglementările aplicabile.

Dacă vom transfera datele dumneavoastră către țări care nu asigură un nivel adecvat de protecție pentru datele personale transmise, ne angajăm să luăm toate măsurile necesare pentru a ne asigura că terții cărora le sunt transferate respectă termenii și condițiile stabilite în această Politică. Aceste măsuri pot include controlul direct al standardelor aplicate de aceste părți terțe ca element de protecție și securizare a datelor și / sau executarea unor acorduri corespunzătoare (de exemplu, clauzele contractuale standard adoptate de Comisia Uniunii Europene). În cazul în care un astfel de transfer se va face, veți fi înștiințați despre transfer și despre beneficiarii transferurilor (terțele părți).

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați folosind detaliile de la secțiunea Contact.

Cât timp păstrăm datele dumneavoastră cu caracter personal?

Păstrăm datele dumneavoastră numai pentru perioada necesară pentru atingerea scopului pentru care deținem datele, pentru a satisface nevoile dumneavoastră sau pentru a ne îndeplini obligațiile impuse de lege.

Pentru a ști cât timp pot fi păstrate datele dumneavoastră, folosim următoarele criterii:
  • Atunci când achiziționați servicii, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata relației Noastre contractuale;
  • Pentru Clienți, păstrăm datele până când le șterge Utilizatorul sau până când este reziliat contractul dintre Acordul.Ro și Utilizator;
  • În cazul în care un Client face o solicitare scrisă direct către Acordul.Ro, pentru ștergerea datelor, datele vor fi șterse după o consultare prealabilă cu Utilizatorul, sau în maxim 30 de zile în cazul în care Utilizatorul nu poate fi contactat prin datele sale de contact disponibile în Acordul.Ro;
  • În cazul în care participați la o ofertă promoțională, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata ofertei promoționale;
  • În cazul în care ne contactați pentru o întrebare, păstrăm datele dumneavoastră personale pe durata necesară procesării întrebărilor dvs., dar nu mai mult de 3 ani de la ultima corespondență trimisă sau dacă aveți un Contract, nu mai mult de data încheierii contractului;
  • În cazul Utilizatorilor, păstrăm datele dumneavoastră personale până la rezilierea Contractului indiferent de modul în care acesta este reziliat sau până când ștergem Contul conform Condițiilor de Utilizare;
  • În cazul în care v-ați oferit consimțământul pentru marketing direct, păstrăm datele dumneavoastră personale până când vă retrageți consimțământul sau solicitați să le ștergem;
  • Backup-ul la date este stocat pentru 30 de zile;
  • În cazul în care modulele cookie sunt stocate pe computer, le păstrăm atâta timp cât este necesar pentru ca acestea să își atingă scopurile (de exemplu, pe durata unei sesiuni pentru cookie-urile pentru ID-uri de sesiune) și pentru o perioadă definită în conformitate cu reglementările și îndrumările locale. În acest sens, menționăm că datele prelucrate prin modulele cookies folosite pentru a furniza publicitate comportamentală online și pentru a ne personaliza serviciile pentru dumneavoastră, vor fi păstrate pentru o perioada de maxim 1 an de la colectarea acestora, în baza consimțământului dumneavoastră.
Putem păstra anumite date cu caracter personal pentru a ne conforma obligațiilor legale sau de reglementare, precum și pentru a ne permite să ne gestionăm drepturile (de exemplu, pentru a ne susține afirmațiile în cadrul instanțelor de judecată) sau în scopuri statistice sau istorice.

Atunci când nu mai trebuie să folosim datele dumneavoastră personale, acestea sunt eliminate din sistemele și bazele Noastre de date.

Sunt securizate datele dumneavoastră cu caracter personal?

Ne obligăm să păstrăm datele dumneavoastră personale în siguranță și luăm toate măsurile necesare și rezonabile în sensul respectării legislației. De asemenea, ne obligăm ca părțile terțe implicate în această activitate, care vă gestionează datele personale să respecte legislația în vigoare.

Vom respecta prevederile legale, în sensul de a proteja datele personale și după ce primim aceste date cu caracter personal, folosim proceduri stricte și caracteristici de securitate pentru a încerca să împiedicăm accesul neautorizat.

Site-ul conține legături către site-urile web ale partenerilor noștri. Dacă urmați un link către oricare dintre aceste site-uri web, rețineți că aceste site-uri web au propriile politici de confidențialitate și că nu suntem responsabili și nu putem fi trași la răspundere pentru aceste politici. Verificați aceste politici înainte de a trimite date personale acestor site-uri web.

Drepturile și alegerile dumneavoastră

Acordul.Ro respectă dreptul dumneavoastră la confidențialitate. Este important să vă controlați datele personale. Aveți următoarele drepturi:

Dreptul la informare: dreptul de a fi informat cu privire la prelucrarea și protejarea datelor cu caracter personal de către Acordul.Ro. Acesta este scopul informațiilor incluse în această politică.

Dreptul de acces la date: dreptul de a obține de la Acordul.Ro confirmarea faptului că datele cu caracter personal sunt sau nu prelucrate de către acesta.

Dreptul la rectificare: dreptul de a obține rectificarea datelor inexacte, precum și completarea datelor incomplete.
Pentru a face acest lucru:
  • în calitate de Utilizator, să ne contactați folosind informațiile de la secțiunea Contact;
  • în calitate de Client, vă rugăm ca în primă fază sa luați legătura cu Utilizatorul, persoana căreia ați acordat consimțământul direct de a vă prelucra datele cu caracter personal, iar dacă această acțiune nu are succes, să ne contactați folosind informațiile de la secțiunea Contact.
Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”): dreptul de a obține, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile legale, ștergerea datelor cu caracter personal.

Dreptul de a vă opune marketing-ului direct, inclusiv profilarea: puteți renunța la comunicarea noastră de marketing direct în orice moment. Ne puteți contacta utilizând informațiile de contact de la secțiunea Contact.
Dacă doriți să vă opuneți oricărei activități de profilare, vă rugăm să blocați cookie-urile de marketing.

Dreptul de a retrage consimțământul în orice moment pentru prelucrarea datelor pe baza consimțământului: vă puteți retrage consimțământul în ceea ce privește prelucrarea datelor dumneavoastră atunci când o astfel de procesare se bazează pe consimțământ. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea prelucrării pe baza consimțământului înainte de retragerea acestuia. Consultați tabelul introdus în secțiunea "Ce date colectăm de la dumneavoastră și cum le folosim", în special coloana "Care este fundamentul legal în baza căruia putem colecta date de la dumneavoastră" pentru a identifica cazurile în care prelucrarea se bazează pe consimțământ. De asemenea, consultați politica de prelucrare a datelor furnizată de Utilizator și în baza căreia v-ați dat cel puțin un acord pentru procesarea datelor cu caracter personal.

Dreptul la portabilitatea datelor: dreptul de a primi datele cu caracter personal într-o modalitate structurată, folosită în mod obișnuit și într-un format ușor de citit, precum și dreptul ca aceste date să fie transmise de către Acordul.Ro către alt operator de date, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile legale.

Dreptul la restricționarea prelucrării: dreptul de a obține, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile legale, marcarea datelor cu caracter personal stocate, cu scopul de a limita prelucrarea ulterioară a acestora.

Dreptul de a dezactiva Cookies: în afară de dreptul de a retrage consimțământul pentru cookie-urile în legătură cu care consimțământul a fost necesar, aveți dreptul să dezactivați modulele cookie. Setările din browser-ele de Internet sunt de obicei programate în mod implicit pentru a accepta modulele cookie, dar puteți să le ajustați modificând setările browser-ului.

Multe module cookie sunt folosite pentru a spori gradul de utilizare sau funcționalitate a site-urilor web; prin urmare, dezactivarea modulelor cookie vă poate împiedica să utilizați anumite părți ale Site-ului Nostru, precum accesarea Contului de Utilizator.

Dacă doriți să restricționați sau să blocați toate cookie-urile stabilite de Site-ul Nostru (care vă pot împiedica să utilizați anumite părți ale Site-ului) sau orice alte site-uri, puteți proceda prin setările browser-ului. Funcția Ajutor din browser-ul dumneavoastră vă va spune cum. Pentru mai multe informații, consultați www.aboutcookies.org

Pentru detalii complete despre ce cookie-uri stocăm, pentru ce anume și cum le puteți dezactiva, vă rugăm să vizitați pagina Politica de cookie-uri.

Dreptul de a depune o plângere în fața unei autorități competente: aveți dreptul de a vă adresa cu plângere Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, respectiv de a vă adresa justiției pentru apărarea oricăror drepturi garantate de legislația aplicabilă în domeniul protecției datelor cu caracter personal, care au fost încălcate.

Pentru exercitarea oricărui drept descris, vă rugăm să ne contactați folosind detaliile de mai jos (dacă nu este specificată o altă metodă la dreptul pe care doriți să-l exercitați). În dovedirea cererii dumneavoastră, este posibil să solicităm o dovadă a identității dumneavoastră. În cazul abuzurilor, avem dreptul de solicita o taxă solicitantului.

Terți cărora le trimitem datele personale în vederea îndeplinirii cerințelor dvs.

Subcontractor Servicii prestate Cum procedăm?
Netopia Payments Procesator de carduri În cazul plăților cu cardul bancar, vom trimite datele dvs. către serviciul Netopia Payments, în vederea procesării plăților. Acordul.Ro nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră bancar.
Fan Courier Curier rapid pentru livrarea plicurilor și coletelor Datele personale sunt trimise de fiecare dată când vă vom trimite un plic sau colet.
Hetzner Serviciu de găzduire web Datele personale sunt stocate pe serverele acestei companii. Noi nu am dat și nu vom da acces companiei la bazele Noastre de date.
Mailgun Serviciu pentru verificarea și trimiterea e-mail-urilor Datele personale sunt trimise atunci când dorim să vă trimitem un e-mail.
Google Recaptcha Serviciu pentru detectarea și blocarea roboților Google vă poate identifica dacă folosiți și alte servicii Google.
Have I Been Pwned? Verificarea compromiterii datelor de autentificare Datele personale sunt trimise la crearea contului, la actualizarea datelor de autentificare și la verificarea periodică (maxim de 2 ori / an).

Contact

Dacă aveți întrebări sau preocupări cu privire la modul în care tratăm și folosim datele dumneavoastră cu caracter personal sau doriți să vă exercitați oricare dintre drepturile dumneavoastră de mai sus, vă rugăm să ne contactați la dataprotection@acordul.ro.