Condiții de Utilizare
Condițiile de Utilizare se aplică pentru toate paginile Acordul.ro (de tipul http(s)://www.acordul.ro/* , unde * poate fi înlocuit cu orice).

1. Termeni

Site – site-ul www.acordul.ro, menționat ca Site și/sau Acordul.Ro.
Vizitator – persoană care a accesat oricare dintre paginile Acordul.Ro.
Noi – NAN C. LUCIAN "CONSULTING" I.F., cu sediul social în Ploiești, Aleea Arnăuți, nr. 1, Bl. 60, Sc. A, Et. 3, Ap. 13, nr. de înregistrare la Registrul Comerțului: F29/733/2010, CUI: 26850382 în calitate de împuternicit pentru procesarea datelor cu caracter personal.
Utilizator – persoană, companie sau altă entitate juridică ce se înregistrează pe Site, a semnat sau urmează să semneze un Contract cu Noi, având calitatea de operator de date cu caracter personal.
Client – persoană fizică, ce își dă consimțământul pentru procesarea datelor cu caracter personal către un Utilizator.
Semnătura – iscălitură realizată manual de către Client în cadranul special pentru Semnătură, la adăugarea datelor Clientului sau a consimțămintelor.
Consimțământ – acord dat de Client Utilizatorului pentru procesarea datelor sale cu caracter personal, având un scop specific și clar definit.
Contract – reprezintă contractul încheiat între Noi și Utilizator, fără prezența fizică simultană a Noastră și a Utilizatorului.
Cont – secțiune din Site, accesibilă după autentificare și în care sunt datele despre Utilizator și datele adăugate de Utilizator sau de către Client în prezența și cu acordul Utilizatorului.
Cont activ – cont în care Utilizatorul are acces și prin care poate gestiona datele și Consimțămintele Clienților.
Cont inactiv – cont dezactivat de către Noi în mod automat sau manual pentru nerespectarea a cel puțin unei prevederi din Contract. Acest termen se poate referi și la Contul Utilizatorului care nu a parcurs pașii de activare a Contului.
Perioada de evaluare - timpul cuprins între momentul în care Utilizatorul înregistrează un Cont și cel până la semnarea Contractului. Acest timp nu poate fi mai mare de 1 lună de zile calendaristice.

2. Principii de interpretare

Cuvintele folosite în cadrul contractual (Condiții de Utilizare, Politică de Confidențialitate, Politica de utilizare Cookie, Contract și eventuale anexe) folosite într-o formă (ex: singular/plural, articulat/nearticulat), sunt valabile și în celelalte forme.

3. Contul

Fiecare Vizitator poate deveni Utilizator înregistrând un Cont și confirmând adresa de e-mail.
Contul îi permite unui Utilizator să păstreze datele sale și ale Clienților săi accesibile doar pentru el/ea.
Activitatea Utilizatorului în cadrul Contului său este jurnalizată pentru majoritatea acțiunilor sale. Acțiunile includ (dar nu se limitează la) data și ora evenimentelor și acțiunilor, IP-ul dispozitivului, informații despre adăugarea, vizualizarea, actualizarea, ștergerea informațiilor despre Clienți, dar și informații referitoare la plăți, autentificarea în Cont și alte evenimente și acțiuni care se pot realiza de către Utilizator sau Clientul Utilizatorului.
Fiecare Utilizator are dreptul sa testeze Site-ul pentru o Perioadă de evaluare.
Atât timp cât Utilizatorul nu are un Contract cu Noi, nu are dreptul să introducă date cu caracter personal reale.
Utilizatorul este singurul responsabil de toate consecințele, dacă introduce date cu caracter personal reale în Site.
La semnarea Contractului, Utilizatorul primește o perioadă de utilizare gratuită egală cu diferența dintre ziua semnării Contractului și ziua în care expiră Perioada de evaluare.
O persoană care a beneficiat de o perioadă de evaluare și căreia i-a fost șters contul, dacă se înregistrează din nou pe site nu are dreptul la încă o perioadă de evaluare.

4. Drepturile și obligațiile Noastre

Ne obligăm să menținem funcțional Site-ul pe toată durata Contractului.
În cazul în care apar întreruperi ale Site-ului, ne obligăm să le remediem în 24h.
Nu divulgăm și nu vindem datele Utilizatorilor sau ale Clienților.
Informăm printr-o notificare după autentificare în Cont, toți Utilizatorii în cazul în care efectuăm modificări în Condiții de Utilizare sau în Politica de Confidențialitate.
Procesăm datele cu caracter personal în scopul solicitat de Utilizator sau de Client și în scopul de informare, așa cum este specificat în Politica de Confidențialitate.
În cazul în care Utilizatorului îi expiră Perioada de evaluare fără să aibă un Contract semnat, ne rezervăm dreptul de a șterge Contul Utilizatorului fără preaviz sau avertisment.
În cazul în care Utilizatorul încalcă Contractul, Condiții de Utilizare sau Politica de confidențialitate, ne rezervăm dreptul a de transforma Contul Utilizatorului în Cont inactiv și chiar de a șterge Contul și toate datele care aparțin acestuia.
În cazul în care Utilizatorul deține un Cont inactiv pentru minim 30 de zile, având în vedere faptul că în Cont pot fi date cu caracter personal ale Clienților, ne rezervăm dreptul să ștergem complet Contul, împreună cu toate datele din el.
Nu suntem responsabili și nu putem fi trași la răspundere pentru datele adăugate sau procesate de Utilizator în Contul său.

5. Drepturile și obligațiile Utilizatorului

Utilizatorul este responsabil de securitatea Contului său. Recomandăm ca Utilizatorul să:
  • își stabilească o parolă cât mai sigură pentru cont; lungă și greu de ghicit;
  • să nu divulge nimănui datele de acces ale contului;
  • să nu salveze datele de autentificare în browser sau în alte aplicații, pe sisteme sau dispozitive la care au acces și alte persoane;
  • să ia în serios fiecare măsură de securitate, fără a se limita la cele menționate mai sus, având în vedere că în Cont sunt sau vor fi date cu caracter personal ale mai multor persoane;
Utilizatorul este responsabil de adăugarea și gestionarea Clienților și Consimțămintelor lor.
Utilizatorul are obligația să respecte opțiunile Clientului în ceea ce privește Consimțămintele acestuia.
Utilizatorul poate beneficia de funcționalitățile Site-ului, atât timp cât are un Cont activ.

6. Metode de plată

Singura metodă de plată acceptată în acest moment este plata online, cu card bancar.

7. Drepturile Clientului

  • să fie informat atunci când i se înregistrează și când sunt șterse datele cu caracter personal în/din Contul Utilizatorului;
  • să solicite și să primească informații referitoare la datele cu caracter personal care se găsesc în Site;
  • să solicite modificarea datelor cu caracter personal, cu alte date reale despre el/ea;
  • să solicite retragerea Consimțământului pentru acorduri realizate cu un Utilizator;
  • să solicite Utilizatorului ștergerea datelor sale (ale Clientului) cu caracter personal de pe Site.

8. Subcontractarea

Ne rezervăm dreptul de a subcontracta servicii pentru îndeplinirea oricărora dintre îndatoririle Noastre, fără acordul și fără o notificare prealabilă a Utilizatorului sau Clientului.
Pentru orice servicii subcontractate, ne vom asigura că nu vom divulga mai multe date despre Utilizator sau Client decât sunt nevoie.

9. Legislația aplicabilă și Jurisdicția

Aceste Condiții de Utilizare și utilizarea Site-ului sunt supuse legii române. Eventualele litigii apărute între Noi și Utilizatori / Clienți se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române competente din România.