Cont principal + secundar
Acest document se adresează persoanelor care au nevoie de un cont suplimentar, pentru o a doua persoană care administrează consimțămintele în cadrul aceleiași companii.

1. Termeni

Cont principal – contul pe care se face Contractul.
Cont secundar – cont atașat Contului principal.
Alți termeni din acest document sunt descriși în Condiții de Utilizare.

2. Reguli pentru alocarea Contului secundar

  • Contul principal trebuie să fie Cont activ pe Acordul.Ro;
  • pe Contul secundar NU trebuie să existe un Contract activ;
  • dacă NU există un Contract pe Contul principal, deținătorul contului alege opțiunea pentru Cont secundar în Profil și validează datele înainte de solicitarea Contractului;
  • dacă există un Contract pe Contul principal, va trebui semnat un Act Adițional la Contract pentru alocarea Contului secundar;

3. Pași pentru alocarea Contului secundar

  • persoana care administrează Contul secundar își crează singură un Cont de Utilizator pe Acordul.Ro;
  • persoana care administrează Contul principal solicită alocarea Contului secundar, acceptând toate condițiile din această pagină;

4. Cont principal vs Cont secundar

  • clienții adăugați în oricare dintre conturi, se văd și se pot administra și în celălalt cont;
  • Contul Principal este singurul:
    • pe care se face Contract;
    • care poate face plăți;
    • care poate descărca facturi;
  • Contul secundar este Cont activ atât timp cât Contul principal este Cont activ;

5. Costuri

Prin adăugarea unui Cont secundar, prețul serviciului crește cu 50% din prețul serviciului de bază.
Plata o face doar Contul principal.
Dacă pe Contul principal s-a plătit în avans, va fi creată o plată cu diferența, pe perioada plătită în avans. Contul secundar va fi asociat după plată.